Valceanu Steliana Ionela

About me

Pentru a vedea experienta profesionala, va las mai jos detalii din CV-ul meu:

DIRECTOR MAGAZIN
PROFIHAIRSHOP SRL, Bucuresti
Departamentul: Vanzari | Industria: Comert / Retail
Responsabilitati si sarcini:
Obligatii si responsabilitati pe linie profesionala:
1.Raspunde pentru corecta executare a vânzării finale.
2.Raspunde de intocmirea documentelor (facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii), incasari si plati cu numerar (bonuri fiscale, chitante si dispozitii de plata/incasare), etc.
3.Desfasoara urmatoarele activitati:
- se asigura de bună îndeplinire a atribuțiilor subalternilor;
- intocmeste oferte de marfuri;
- acorda asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- consiliază, incheie si asigura executarea corecta;
- tine evidenta contabila primara si intretine relatiile cu clientii ;
4.In limita timpului disponibil si in conformitate cu dispozitiile primite participa la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.

Responsabilitati pe linie de calitate si cunoasterea sistemului calitatii
1.Sa cunoasca si sa aplice politica managementului in domeniul calitatii si obiectivele ce decurg din aceasta;
2.Sa cunoasca aspectele sistemului calitatii corespunzatoare domeniului sau de activitate;
3.Verifica existenta documentelor pe linie de calitate in sectorul coordonat.

Responsabilitati pe linia de recrutare personal
1. Selectează candidații pe baza CV-urilor, în funcție de profilul candidatului și cerințele postului ;
2. Contacteaza candidații selectați pentru programarea interviurilor ;
3. Participa activ în cadrul procesului de intervievare și selecție a candidaților ;
4. Evaluează și vine cu propuneri cu privire la candidații selectați către superiori ;
5. Informează candidații cu privire la rezultatul procesului de selecție;
6. Asigura suport în evaluarea oamenilor ;
7. Se ocupa de integrarea noilor angajați în echipă ;
8. Susține training tuturor noilor angajați.

Responsabilitati pe linie de protectia muncii
1.Sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
2.Sa utilizeze corect echipamentele tehnice, substantele periculoase si celelalte mijloace de productie;
3.Sa nu procedeze la deconectarea, schimbarea sau mutarea
arbitrara a dispozitivelor de securitate ale echipamentelor tehnice si ale cladirilor, precum si sa utilizeze corect aceste dispozitivie;
4.Sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca orice defectiune tehnica sau alta situatia care constituie un pericol de accidente sau imbolnavire profesionala;
5.Sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca in cel mai scurt timp posibil accidentele de munca suferite de persoana proprie sau de alti angajati;
6.Sa opreasca lucrul la aparitia unui pericol iminent de producere a unui accident si sa informeze de indata conducatorului locului de munca;
7.Sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti participanti la procesul de productie;
8.Sa utilizeze echipamentul individual de protectie din dotare, corespunzator scopului pentru care a fost acordat;
9.Sa coopereze cu angajatorului si / sau angajatii cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atata timp cat este necesar, pentru a da angajatorului posibilitatea sa se asigure ca toate conditiile de munca sunt corespunzatoare si nu prezinta riscuri pentru securitate si sanatate la locul de munca;
10.Sa coopereze cu angajatorul si / sau cu angajatii cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atata timp cat este necesa, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritatea competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;

Management Team leadership initiativa personala Vanzari directe management vanzari Managementul echipei Motivarea personalului pentru a creste eficienta activitatilor desfasurate capacitate planificare organizare coordonare vanzari produse servicii tehnici negociere vanzare contabilitate primara gestiune receptii marfa gestionarea relatiilor furnizorii clientii

Apr 2014 - Iul 2014 | 4 luni
Local Key Acoount Executive
ELGEKA FERFELIS SA, Bucuresti
Departamentul: Vanzari | Industria: Comert / Retail
-Promoveaza toate produsele companiei;
-Culege informatii de pe piata despre produsele companiei si ale concurentei;
-Realizeaza target-ul alocat;
-Prospecteaza piata in vederea identificarii de clienti potentiali si dezvolta continuu reteaua de clienti;
-Negociaza conditiile comerciale pentru retele noi sau prelungirea contractelor pentru cele cu care se lucreaza deja;
-

Vanzare si negociere contracte

Iun 2011 - Apr 2014 | 2 ani si 11 luni
PRE-SELLER
SC INTERBRANDS MARKETING&DISTRIBUTION SRL, Bucuresti
Departamentul: Vanzari | Industria: Comert / Retail
Dezvoltarea afacerii companiei prin realizarea în aria repartizată a volumelor de vânzări şi a obiectivelor de acoperire clienţi, distribuţie produse, asezarea produselor la raft şi încasarea contravalorii facturilor. Construieşte şi menţine baza de clienţi (magazine) în secţiunea pe care o administrează. Vizitează zilnic numărul de clienţi necesar pentru a atinge standardele impuse de companie. Vinde produsele companiei, conform obiectivelor de volum /an/lună/zi. Se asigură de recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din aria sa de acoperire.
Realizarea targetului lunar si a obiectivelor, motivarea colegilor, câștigarea unor concursuri organizate de furnizori, depasirea standard-ului mediei de facturi/zi, realizarea distributiei cat mai multor produse.
Self-motivated, orientare catre rezultate, comunicare-relationare foarte eficienta, dinamism.
-bonuri de masa
-asigurare medicala
-prime de vacanta
-bonusuri la realizarea targetelor si a obiectivelor
-masina
-telefon

tehnici de negociere si vanzare cursuri de vanzari si comunicare Capacitatea de a motiva si incuraja intr-un mod armonios echipa din care fac parte

Ian 2010 - Iun 2011 | 1 an si 6 luni
SECRETARA
SC PRIME TELECOM SRL, Bucuresti
Departamentul: Office / Back-office / Secretariat | Industria:
Responsabilitatile postului: asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei.

Descrierea sarcinilor/atributiilor/activitatilor postului:
- primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
- ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
- inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducre, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei;
- primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
- asigurarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
- primirea si transmiterea notelor telefonice;
- tehnoredactare de documente.
- realizarea colectarii si transcrierii corespondentei, proceselor verbale si rapoartelor, la calculator; selectionarea si expedierea corespondentei si a altor documente; executarea lucrarilor de birou de importanta limitata cum sunt: clasarea dosarelor, utilizarea de fotocopiatoare sau pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta; furnizarea de informatii clientilor in legatura cu activitatea si programul organizatiei; asigurarea de protocol.

Realizarea tuturor sarcini;or cu rapiditate in functie de prioritate, foarte buna comunicare cu toate departamentele si clientii companiei.

Rapiditate, perseverenta, diplomata.

bonuri de masa
asigurare medicala


Oct 2008 - Dec 2009 | 1 an si 3 luni
REPREZENTANT VANZARI
GLASS DESIGN CONSTRUCT S.R.L, Bucuresti
Departamentul: Vanzari | Industria:
Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea remiterii ofertei,negocierii,incheierii si executarii contractelor comerciale; intocmirea ofertelor de marfuri; acordarea asistentei d.p.d.v tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; intocmirea documentelor de livrare(facturi fiscale in conformitate cu acordurile incheiate cu clientii),incasari si plati cu numerar(chitante, dispozitii de plata/incasare); participarea la indeplinirea atributiilor generale privind vanzarea marfurilor.

PROPRIETARUL FIRMEI

- bonuri de masa
- asigurare
- comision vanzari
- telefon


Iul 2008 - Oct 2008 | 4 luni
ASISTENT COMERCIAL
PRODUCTON S.R.L, Bucuresti
Departamentul: Vanzari | Industria:
Ofertare, mentinerea relatiilor cu actualii clienti, cautarea unor potentiali clienti, incheierea contractelor.

- Bonuri de masa
- asigurare medicala
- comision din vanzari


Nov 2006 - Iul 2008 | 1 an si 9 luni
Agent promovare produse
S.C FRIESLAND ROMANIA S.A, Bucuresti
Departamentul: Marketing | Industria: Alimentara
Realizarea targetului lunar, efectuarea comenzilor pentru punctele de vanzare conform vanzarilor (Carrefour, Gima, Kaufland, Billa,Mega Image),respectarea planogramei din punctele de vanzare.
bonuri de masa, abonament RATB, asigurare medicala, bonusuri la realizarea targhetului


Educație
2006 - 2011
Facultate: Jurnalism si Stiintele Coounicarii
Universitatea Spiru Haret- Facultatea de Filosofie si Jurnalism, Bucuresti
Curs Interbrands- Identificare nevoilor si inlaturarea obiectiilor unui client

Limbi străine
Franceză
Mediu
Germană
Mediu
Engleză
Avansat
Abilități
Abilități generale
Automotivare organizata si flexibila Perseverenta Persoana autodidacta Spirit de initiativa Loialitate Abilitati de prioritizare furnizarea leadership-ului Microsoft Excel Microsoft PowerPoint Microsoft Outlook - nivel mediu Capacitate de organizare Dedicare
Abilități experientă
tehnici de negociere si vanzare cursuri de vanzari si comunicare Capacitatea de a motiva si incuraja intr-un mod armonios echipa din care fac parte Vanzare si negociere contracte Management Team leadership initiativa personala Vanzari directe management vanzari Managementul echipei Motivarea personalului pentru a creste eficienta activitatilor desfasurate capacitate planificare organizare coordonare vanzari produse servicii tehnici negociere vanzare contabilitate primara gestiune receptii marfa gestionarea relatiilor furnizorii clientii.