Log in

Administrator

5 Recomandari pentru flyerul dvs de Pizza pentru a vinde mai bine

  • Public
By Administrator 222 days ago

Doar prin definiție, flyerul cu meniul mărcii dvs. de pizza este pur și simplu o listă a felurilor de mâncare disponibile. Dar acesta este cu adevărat cel mai puternic argument al meniului dvs., deoarece acesta poate fi mult mai important pentru afacerea dvs. decât o simplă listă de oferte si o insiruire de denumiri de pizza. De fapt, meniul dvs. listat pe acel flyer este unul dintre cele mai eficiente instrumente pe care le aveți disponibile pentru succesul în afaceri cu pizza.

Ganditi-va doar la propriile dvs. obiceiuri de luat masa. Când mergeți la restaurantul dvs. preferat, comandați mereu același lucru? Ați încercat vreodată un alt fel de mâncare acolo? Știți ce influențează decizia dvs. de a comanda acel articol?

Cert este că, în medie, clientii petrec doar 109 secunde în medie uitându-vă la flyerul sau meniul dvs. Și, în medie, 80% din vânzările de sortimente de pizza ale unui restaurant provin doar din 20% din articolele din meniu. Aceste două statistici de date conduc la ideea ca este esențial pentru Dvs sa vă asigurati că aspectul meniului și designul flyerului influențează clientii pentru a comanda pizza sau alte sortimente de mancare care dau cele mai bune rezultate pentru afacerea dvs.

Designul corect al flyerului poate parcurge un drum lung pentru a ajunge sa influenteze clienții si deciziile de cumpărare, precum și pentru a vă crește profitabilitatea. Iată cinci recomandari pentru meniul de pizza care maximizează potențialul de a face vanzari mai mari cu meniul pizzeriei Dvs.

1. Importanta plasarii si a layout-ului

Când ne uităm la un meniu standard de două sau trei ori, ochii noștri încep de obicei în mijlocul unei pagini, apoi se deplasează în partea dreaptă sus, apoi stânga sus în ceea ce este denumit „calea privirii ochiului”. Dacă te uiți la această cale, vei vedea că majoritatea timpului este petrecut uitându-te la partea superioară a meniului, într-o formațiune triunghiulară.

Acest lucru este, de asemenea, numit uneori "Triunghiul de Aur", deoarece cuprinde unele zone cu valoare maximala atunci când vine vorba de plasarea elementelor din meniu. Din acest motiv, luați în considerare așezarea mâncărurilor cu marjă mare în centrul și în colțul din dreapta sus al meniului dvs. Când sunt aranjate corect, un meniu de pizza excelent funcționează ca un vânzător tăcut, ajutandu-te sa primesti comenzi exact pe sortimentele pe care ti le doresti.

2. Maximizarea impactului „spațiului negativ”

Dacă un meniu este plin de text, ochii clienților vor fi atrași în mod natural către orice spații deschise. Drept urmare, poti crește probabilitatea ca elementele de meniu cele mai profitabile să fie comandate prin crearea acelui „spațiu negativ” în jurul acelor elemente.

Această acțiune simplă poate stimula automat comenzile și, în consecință, vânzările celor mai profitabile articole ale pizzeriei tale. Și pe această notă, în timp ce fotografiile ajută la vânzarea anumitor feluri de mâncare, acestea ar trebui să fie folosite cu înțelepciune și fără a exagera. În mod obișnuit, utilizarea unei fotografii pe pagină de meniu poate crește vânzările acelui articol cu până la 30%.

3. Folosiți o „momeala”

Luați în considerare plasarea sortimentelor de pizza din meniu cu prețuri reduse, ca plasare chiar lângă elementele de meniu cu prețuri mai mari. De exemplu, înregistrați-vă elementele din meniu de calitate superioară chiar sub un sortiment cu preț mai mic, care poate fi mai mic în prețul de achiziție, dar are o marjă mai mare decât acele mâncăruri superioare. Făcând această acțiune simplă, oaspeții care comandă tariful mai economic simt că au găsit o afacere și pizzeria dvs. acumulează o vânzare mai profitabilă.

4. Amintiți-vă numărul meniului magic: 7

Incercati sa limitati numărul de articole din fiecare secțiune de meniu la cel mult șapte articole. Se creează un așa-numit „paradox al alegerii” pentru clienti, deoarece mai multe opțiuni cresc anxietatea pe care clienții o simt să facă o alegere, determinându-i să se simtă copleșiți sau confuzați.

Drept urmare, mulți vor pur și simplu să comande un articol pe care l-au mai achizitionat înainte să se gândească: „Ei bine, nu vreau să aleg în mod gresit și să cheltuiesc prea mulți bani, așa că cred că mă voi mulțumi cu ceva ieftin și sigur”.

5. Folosiți culoarea pentru a influența

Culorile evocă o serie întreagă de reacții ale clienților, deoarece s-a demonstrat că clientul este condus în mod inconștient de ceea ce vede. De fapt, culorile pot vorbi uneori chiar mai tare decât cuvintele, astfel încât utilizarea atentă (și uneori chiar evitarea directă) a anumitor culori din meniul dvs. de pizza poate fi esențială pentru a influenta deciziile de cumpărare.

Iată modul în care diferite culori primare pot avea impact asupra emoțiilor:
Roșu - Aceasta este culoarea acțiunii și a pasiunii, astfel încât utilizarea limitată a roșului poate motiva clienții să comande un articol asociat.
Portocaliu - Această culoare stimulantă a apetitului poate fi ideală pentru a încuraja impulsul în selectarea elementelor de meniu.
Galben - Această culoare a semnelor „productivitate” și a luminilor de „precauție” de trafic este o culoare care ne face să ne simțim bine, așa că atunci când este folosită lizibil (aveți grijă la nuanțe deschise și evitați galbenul complet în restaurantele slab iluminate) poate fi un mod excelent de a capta atenția clientului.
Verde - Această culoare „de prospețime” poate crește atractivitatea salatelor și a opțiunilor de meniu sezoniere.
Albastru - cu excepția cazului în care brandul dvs. de pizza are o legătură foarte puternică cu fructele de mare, această nuanță poate face oaspeții să se simtă obosiți, deci limitați-i utilizarea.
Aceste recomandari ar trebui să vă ofere câțiva parametri de design de flyer pentru meniul Dvs pe pizza. Dar, va recomandam să proiectați versiuni de meniu de testare pentru a vedea care combinații de metode funcționează cel mai bine pentru marca dvs. de pizza.
Rugați prietenii, familia și persoanele obișnuite să comande din noul meniu pentru a evalua dacă noul dvs. instrument de marketing de meniu este un succes. În cele din urmă, nu uitați să vă luați timp pentru a instrui personalul în noul design al meniului și care sunt elementele de meniu prioritare. Aceste informatii îi vor ajuta să-i îndrume pe clienți către mâncăruri mai profitabile pentru a îmbunătăți experiența clienților.

sursa: www.mammamiapizzeria.ro