Log in

Administrator

  • News
  • Administrator
  • SEMINAR GRATUIT – VINDE CA UN ÎNVINGĂTOR – TINERI ANTREPRENORI DE SUCCES

SEMINAR GRATUIT – VINDE CA UN ÎNVINGĂTOR – TINERI ANTREPRENORI DE SUCCES

  • Public
By Administrator 3850 days ago

Cursul se va desfășura la sediul Extreme Training – Str. Ernest Juvara, nr. 18, etaj 1, sector 6

Vânzarea nu este un monolog pe care vânzătorul îl spune persoanei din fața lui, ci odezbatere pe care trebuie să o câștige. 

Iar câștigarea ei nu se face prin manipulare, ci implică crearea unui caz logic și curat care mișcă oamenii către acțiune.

Această perspectivă implică 3 lucruri importante ce trebuie integrate în procesul de vânzare :

Să devii mult mai confortabil fiind convingător versus informator;
Să faci prezentări scurte. Dezbaterea te învață că trebuie să faci totul în bucățele mici (sms-uri, twittere).
Într-o dezbatere nu poți să câștigi doar pentru că ai un conținut bun. Trebuie să ai și o prezentare, și o manieră de a prezenta bună, trebuie să fie distractiv și trebuie să fii autentic. 

Plecând de la “Principiile de influență ale lui Cialdini”, vor fi expuse modele de reușită care au convins potențialii clienți să devină nu doar clienți, ci clienți fideli.

La bazele rezultatelor stau:

  • Reciprocitatea – oamenii se simt obligați să ofere celorlalți modul de comportament, cadoul sau serviciul pe care l-au primit inițial.
  • Raritatea – oamenii vor mai mult de la acele lucruri pe care nu le pot avea sau le pot avea într-o mică măsură.
  • Autoritatea – oamenii vor urma experții credibili și recunoscuți.
  • Consistența – oamenilor le place să fie consistenți față de ceea ce au spus sau făcut înainte.
  • Plăcutul – oamenii preferă să spună “da” acelora pe care-i plac.
  • Consensul – oamenii se vor uita la acțiunile altora pentru a determina propriile acțiuni.

Concluzia este următoarea : fie că vinzi un produs, un serviciu sau te vinzi pe tine, procesul de vânzare trebuie privit ca pe o dezbatere care va fi câștigată prin crearea unui 
caz logic și curat ce mișcă oamenii către acțiune. Și pentru a-i ajuta să “o ia pe scurtătură” în vederea acționării, putem folosi principiile mentale expuse mai sus: reciprocitatea, raritatea, autoritatea, consistența, plăcerea și consensul.

 

  • IMPORTANT:

 

1. Înscrierile se vor realiza prin completarea formularului de înregistrare de mai jos.

 

2. Persoanele înscrise (care au furnizat informaţii corecte în formularul de înscriere) vor primi un email de confirmare în data de 1 aprilie până la ora 17.00 (vă rugăm să verificaţi atât folderul Inbox, cât şi Bulk). Întrucat locurile sunt limitate, vor fi selectate primele persoane înscrise din listă.

 

3. Accesul este GRATUIT pe baza completării formularului de participare (formular grup ţintă) ce va fi primit pe email de persoanele selectate (formularul poate fi completat şi în cadrul seminarului).

 

Formular de inscriere

 

 

Comments