Conceptul de freelancer este departe de a fi un concept totalmente nou. Dar conceptul de freelancer in calitate de meserie sau de cariera este unul care a devenit credibil si viabil pe la inceputul secolului al XXI-lea. Acum ca este posibil sa fii freelancer, nu stii cum sa faci sa ai succes? Iti venim in ajutor cu cateva sfaturi ca sa devii un freelancer de succes si un blogger profesionist.
Trebuie sa iti cunosti audienta. Publicul tau este principala ta sursa de venituri. Si chiar daca veniturile tale nu vin direct de aici, acesta este cel care mentine dinamismul si care permite un flux regulat al veniturilor.
Trebuie sa incerci sa pui in valoare calitatile si specificitatile care te caracterizeaza deoarece vei reusi sa te promovezi mai bine in randul viitorilor tai clienti.
Trebuie sa vii si cu consistenta. Consistenta vine sub doua forme in meseria de freelancer – frecventa si continutul. Trebuie sa postezi in mod regulat deoarece cei care te urmaresc astepta cu nerabdare un nou articol.
Trebuie sa furnizezi continut. Ai remarcat toate butoanele de sub un articol, o imagine sau un video? Obisnuitele retele sociale precum Facebook, Twitter sau Goole Plus sunt acolo si asteapta sa dai click. Te ajuta sa partajezi foarte usor tot felul de continut. Continutul circula si se propaga pe Internet. Furnizand un continut foarte bun si puternic cu un nivel mare de share reprezinta o modalitate excelenta de a-ti face un nume si de a-ti construi un CV de freelance.
Fii rabdator. Roma nu s-a construit intr-o zi. Cariera ta de freelancer nici atat. Sa iti construiesti un portofoiliu de calitate dureaza. Atunci cand oamenii platesc pentru un anumit serviciu, acestia vor sa stie ce obtin pentru banii platiti. Trebuie sa tii creezi o reputatie, un portofoliu solid, dar aceste lucruri pot dura.
Incearca diferite locuri pentru a plasa continutul tau si intinde mana inspre o varietate de surse.
Promoveaza-te ca si o marca. Iata care este cheia succesului atunci cand esti freelancer, sa te vinzi ca si cum ai fi o marca. Trebuie sa stabilesti o vasta prezenta pe net, care regrupeaza mai multe retele sociale. In asa fel poti demonstra de ce esti in stare.
Afisand o prezenta online cu numeroase persoane care te urmaresc poate fi un lucru remarcat de niste potentiali clienti si iti poate mari valoarea in ochii lor. Daca un editor iti va publica un articol, cand vei continua sa il promovezi vei mari sansele de lizibilitate si vei asigura un editor ca traficul de pe site va creste. Deci un editor iti publica munca si tu o promovezi. Interesant pentru ambele parti. Nu dureaza mult timp si ambele parti ies in castig.
Comments