Log in

Administrator

  • Blogs
  • Administrator
  • Cum trebuie sa te organizezi in viata de zi de zi pentru a fi mai productiv in sarcinile tale?

Cum trebuie sa te organizezi in viata de zi de zi pentru a fi mai productiv in sarcinile tale?

  • Public
By Administrator 966 days ago

Este foarte important sa fii organizat in viata de zi cu zi atunci cand ai mai multe lucruri de facut, mai ales atunci cand esti freelancer, deci esti pe cont propriu si tu esti cel care iti stabilesti orarul de lucru. Organizarea perfecta a timpului tau iti va permite sa fii mai productiv si sa nu pierzi deloc timp pretios. Nu uita ca time is money. Vei reusi organizandu-te sa castigi bani dar nu numai. Iti vei indeplini sarcinile zilnice asa cum trebuie si vei livra o munca de calitate.

Cum sa te organizezi mai bine in viata de zi cu zi. In viata de zi cu zi trebuie sa stii cum sa te organizezi pentru a reusi sa duci la bun sfarsit cat mai repede sau cat mai bine sarcinile sau proiectele tale si pentru a nu pierde timp cu chestiile inutile. In fiecare zi orice persoana, nu numai liberii profesionisrti trebuie sa indeplineasca o multitudine de sarcini. Organizarea de dimineata pana seara este indispensabila pentru a-ti putea atinge obiectivele si pentru a ramane mereu productiv.

Gestionarea timpului este si o sursa de bani. Organizarea este o arta care necesita sange rece. Cel mai bine ar fi deci sa iti eliberezi mintea. Nu trebuie sa memorezi prea multe lucruri dar sa ajungi sa duci la bun sfarsit tot ceea ce ti-ai propus pentru acea zi.

Primul lucru de facut atunci cand vrei sa fii foarte organizat este sa gasesti un sistem functional pentru organizarea timpului si pentru a castiga mai mult timp intr-o zi. Trebuie sa iti notezi lucrurile pe care le ai de facut pentru a nu mai pierde timpul gandindu-te mereu la ceea ce ai de facut. Vei vedea ca vei deveni mult mai productiv.

Etapa pregatirii orarului este deci extrem de importanta. Trebuie sa te gandesti cat mai bine ca sa atribui fiecarei sarcini timpul ideal de realizare. Nu trebuie sa incerci sau sa te fortezi sa faci totul intr-o zi.

Fiecare freelancer are cu siguranta propria sa modalitate de a se organzia. Cel mai bine ar fi sa iti adaptezi sau sa iti perfectionezi sistemul in functie de nevoile tale. Nu exista o formula secreta pentru a fi cel mai organizat. Trebuie sa stii cum sa administrezi diversele sarcini pe care le ai de efectuat intr-o zi, trebuie sa fii cat mai productiv si sa ai o idee concreta asupra lucrurilor ce trebuie sa fie rezolvate.

In organizarea ta trebuie sa ai mereu sarcini rapide de rezolvat, proiecte si proiecte de viitor. Este esential sa repartizezi si sarcinile in mai multe sarcini mai mici. Incearca sa nu lasi nimic in aer.

Tu esti capabil sa iti administrezi timpul asa cum trebuie? Ce trucuri sau secrete ai?



Comments