Freelancer – cum te poate ajuta o retea sociala in activitatea ta?

  • Public
By Administrator 3791 days ago

Pentru activitatea de freelancer, in zilele noastre retelele sociale sunt indispensabile. Fie pentru a castiga mai multa notorietate, fie pentru a fideliza sau pentru pentru a lega niste noi relatii puternice cu clienti noi. Retelele sociale prezinta deci numeroase avantaje. Nu stii cum te pot ajuta retelele sociale sa iti dezvolti activitatea de independent? Citeste acest articol.

Retelele sociale in cifre. Retelele sociale nu mai lasa pe nimeni indiferent. Cu atat mai putin pe sefii de firme. Unii sunt intrigati, altii sunt curiosi, altii sunt dependenti si altii sunt refractari. Dar toata lumea are propria sa parere cu privire la folosirea lor. Este si normal deoarece cifrele sunt impresionante.

Pe Facebook sunt inscrisi peste 900 de milioane de persoane. Cu un numar de utilizatori mereu in crestere, Facebook detine monopolul retelelor si a site-urilor web in general. Twitter are si el o multime de utilizatori. Foarte folosit in anumite sectoare de activitate, Twitter reprezinta o modalitate sigura de a castiga mai multa vizibilitate. Retelele profesionale precum Viadeo si Linekedin sunt si ele destul de utilizate.

Cum poti face din retelele sociale cei mai buni aliati ai tai? Prima remarca o putem face cu privire la cifrele de mai sus- cu peste un milion de inscrisi, atat profesionisti cat si particulari, este dificil sa treci pe langa un potential atat de mare.

Nu trebuie sa fii insa pe toate retelele. Trebuie sa iti definesti tinta, sa ii studiezi comportamentul si sa incerci sa raspunzi cat mai bine la asteptarile sale. Retelele sociale nu sunt cele care revolutioneaza marketingul, doar suportul este cel care evouleaza. Puteti considera deci retelele sociale drept niste instrumente care iti permit sa comunici mult mai usor cu tintele tale.

In functie de tinta ta vei putea sa definesti, sa stabilesti care sunt retelele sociale pertinente si cum sa le folosesti. Viadeo nu se va folosi la fel ca si Facebook sau ca si Twitter nici obiectivele nu pot fi aceleasi. Pe retelele sociale iti poti intalni vechi colegi, sa intri in anumite grupuri, sa raspunzi la unele intrebari, etc. Vei castiga in vizibilitate si vei lega noi contacte. Si incercati sa faceti dintr-un contact adaugat un contract castigat.

Pe Twitter incearca sa postezi mereu ceva interesant folosindu-te de toate functiile sale. Scopul este sa te faci reperat, sa fii urmarit, sa devii influent. Facebook are si el multe avantaje – grupuri de discutii si de lucru, pagini, profile personale, nu ezita sa il folosesti pentru a castiga noi contacte.

Intra in dialog cu ei, creeaza propria comunitate, si animeaz-o cat mai mult pentru a te putea bucura din plin de toate beneficiile unei retele sociale, adica castigarea unor clienti noi. 

 

Articole similare:



Comments