Sa fi freelancer in Social Media inseamna sa imbini utilul cu placutul. Practic freelancer in social media inseamna sa te ocupi de conturile de social media ( facebook, twitter, linkedin, G+) pentru diverse companii sau persoane.
Ca freelancer in Social Media trebui intai sa fi foarte bine organizat. Sa ai o agenda unde sa iti notezi pe ore pentru ce companie postezi ( activitate care trebuie sa fie de cateva ori pe zi) si mai ales sa selectezi bine informatiile.Informatiile din Social Media au credibilitate ridicata prin cititiori iar inainte de a te apuca sa postezi verifica informatia pentru ca lumea o ia de buna.
Cum o sa fiu platit?
Tu alegi pretul muncii tale. Tu stii cat valoreaza munca ta si ceea ce faci. Intotdeauna gandeste-te pe termen lung pentru ca o campanie pe retelele sociale nu tine o luna ci cel putin 3 luni. Mai bine mergi pe un pret scazut dar sa se merite in timp decat pe un pret mare si sa pierzi clientul.
Important este sa nu amesteci conturile de firma cu contul tau. Tu esti persoana care stai in spatele lor. Daca vrei sa te promovezi , fa-ti un brand din numele tau pe contul personal. Oamenii de pe retelele sociale NU trebuie sa stie cine este in spatele unui brand pe facebook.
Asa ca inainte de a alege sa fi freelancer in social media gandeste-te bine daca este de tine pentru ca inseamna responsabilitate, autodisciplina si multa munca.
Comments